Ah bu şarkıların gözü kör olsun

Trafik sıkışınca dur kalk çekilmez oldu. Adam dayanamayıp açtı radyoyu. Çalan şarkıyı “Benden sana gelsin,” diye hediye edip öptü yanağından. Kadın tebessümle “Aşkım,” diyerek sarıldı. Adam cep telefonunu çıkarıp haberleri okumaya koyuldu. Dakikasında kıkırdadı. “Dinle şunu; Kuzey Kore lideri patlatmış bombayı; İsa’ya değil babaanneme tapın.” Keyifli keyifli “Bu zamanda olacak şey mi! Neyin kafasını yaşıyor. Kesin yanacak,” diye eğleniyordu. Kadın somurtarak “Benden sana gelsin dediğin şarkı da mı olacak şey değil!” diye çıkıştı. Adam yükseltip sesi radyoya kulak verdi.  

"Ellerimi bağlasan, gözlerimi dağlasan,
Şu kalbimin bir yerinden koparıp, söküp atsan,
Kaçmazsın kaçamazsın, hiç uğraşma kaçamazsın.
Sende beni seviyorsun başkasıyla olamazsın.

Ben seninle yaşıyorum, benim canım sanki sende,
Tapıyorum sana ben, yalnız sen varsın içimde,
Ah çıkmıyorsun aklımdan, bir duasın dilimde,
Tapıyorum sana ben.

Etim kemiğim canım, suyum ekmeğim aşım,
Sensin benim her şeyim, sensin ömür yoldaşım,
Atmazsın atamazsın, koparıp da atamazsın,
Sende beni seviyorsun koparıp da atamazsın,
Seni seven şu kalbime bunca zulmü yapamazsın.

Ben seninle yaşıyorum, benim canım sanki sende,
Tapıyorum sana ben, yalnız sen varsın içimde,
Ah çıkmıyorsun aklımdan, bir duasın dilimde,

Tapıyorum sana ben."

Yorumlar

  1. Akıcı ve bölümler birbiri ile bağlantılı değil okumakta ve anlamakta zorlanıyor insan 3 kere başa döndüm bir önce ki satırda ne diyordu diye o da sırf ricanizdan bence bir süre yayınlamadan yazın ve üstünden zaman geçtikçe tekrar tekrar okuduktan sonra son haline karar verdiğiniz de yayınlayın eksik anlamsız katkısız bir yazı olmuş nacizane fikrim budur.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder